Archetyp: Mistyk

Udostępnij ten post!

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on whatsapp
Share on email

Święty czy podstępny oszust, który wykorzystuje rewolucję, żeby zabłysnąć? To będzie zależało od was. Jak pisze sam autor systemu, postać Mistyka jest inspirowana ekscentrycznymi socjalistami, którzy plasowali się gdzieś na granicy między zaangażowanym rewolucjonistą, a przywódcą sekty. Wybierając ten archetyp staniecie się guru nowej, tajemniczej wiary i użyjecie tej religii, by olśnić ignorantów i wspomóc sprawę rewolucji.

Grając Mistykiem musicie wybrać doktrynę nowej religii i za każdym razem kiedy będziecie nad nią medytować, możecie uzyskać od bóstwa odpowiedź ustami MG. Do tego wybieracie jeden z kilku ruchów specjalnych. Nasz wybór padłby na:

🔮 Ręce, które leczą: ruch, który umożliwia cudowne leczenie ran innych Towarzyszy. Oczywiście istnieje haczyk! W zależności od wyniku i wyboru opcji z lisy, istnieje ryzyko, że twój kompan uzna cię nie za cudotwórcę, ale za oszusta…

Potencjalni Mistycy, czy wasza wiara będzie szczera?
👉 Dajcie znać!

ZOBACZ TEŻ!

Towarzysze ogólnie

Sesja 0

Sesja 0. Dla niektórych zbędny trud, który można by przerzucić na MG, dla nas absolutna podstawa fajnych sesji. Jeżeli już zebraliście ekipę, która chce razem

Towarzysze ogólnie

Więzi – relacje towarzyszy

Towarzysze to nie tylko gra o rewolucji, ale przede wszystkim o ludziach z ich marzeniami, wadami i dramatami. Każdą z waszych postaci opisuje pięć Atrybutów.

Towarzysze ogólnie

Drogi ku rewolucji!

Rewolucje mają bardzo różny przebieg. Od kończącego się dantejskimi scenami krwawego buntu, aż do budowania struktur partyjnych i legalnych wyborów. Towarzysze umożliwiają wam przeprowadzenie rebelii

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *