Archetyp: Patronka

Udostępnij ten post!

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on whatsapp
Share on email
Cudowna rewolucjonistka, która wspiera Towarzyszy finansowo i emocjonalnie. Czy robi to z dobroci serca? A może z wrodzonego poczucia winy związanego z jej obrzydliwym bogactwem? To zależy od was! Bez wątpienia przeszłość tej postaci jest znacznie istotniejsza niż w wypadku innych archetypów. Czy pokłóciła się z rodziną? Czy jej kontakty z rewolucjonistami są tajemnicą? Odpowiedzi są ograniczone jedynie waszą wyobraźnią.
Gracz wybiera dwa z sześciu ruchów specjalnych, które umożliwiają dostosowanie Patronki do waszych preferencji. W naszym przypadku wybór padłby na:
💸 Skarbonkę: Kiedy chcesz rozwiązać problem przy pomocy pieniędzy, rzuć na Ducha. Na 10+ problem jest mniej więcej załatwiony. Na 7-9 sytuacja się komplikuje…
💸 Jadaliśmy razem ośmiorniczki: Gdy partia potrzebuje pomocy ze strony kogoś dysponującego władzą, rzuć na Rozum. Na 10+ jesteście starymi przyjaciółmi. Na 7-9 znasz tę osobę, ale ona nie cieszy się na twój widok.
Dajcie znać jak wyobrażacie sobie Patronkę. Inspiracje z książek i filmów mile widziane ❤

ZOBACZ TEŻ!

Towarzysze ogólnie

Sesja 0

Sesja 0. Dla niektórych zbędny trud, który można by przerzucić na MG, dla nas absolutna podstawa fajnych sesji. Jeżeli już zebraliście ekipę, która chce razem

Towarzysze ogólnie

Więzi – relacje towarzyszy

Towarzysze to nie tylko gra o rewolucji, ale przede wszystkim o ludziach z ich marzeniami, wadami i dramatami. Każdą z waszych postaci opisuje pięć Atrybutów.

Towarzysze ogólnie

Drogi ku rewolucji!

Rewolucje mają bardzo różny przebieg. Od kończącego się dantejskimi scenami krwawego buntu, aż do budowania struktur partyjnych i legalnych wyborów. Towarzysze umożliwiają wam przeprowadzenie rebelii

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *